Are you 18 years old?

Confirm your legal age to continue viewing products in this page

No

Վերադարձի և Փոխհատուցման Քաղաքականություն

ANDACO SPIRITS-ը ձգտում է իր հաճախորդներին ներկայացնել միայն բարձրակարգ գինիների, ալկոհոլային և ոչ ալկոհոլային խմիչքների տեսականի։ Առաքումը Երևան քաղաքում իրականացվում է 1 ժամվա ընթացում՝ կախված պատվերից և պատվիրատուի կողմից նշված հասցեից։ Կայքում նշված գինը չի ներառում առաքման և հավելյալ ծախսերը: Յուրաքանչյուր գնորդ ունի հնարավորություն ընտրելու առաքման տարբերակը (առաքման արժեքը, ժամկետը): Երևան քաղաքում առաքման արժեքը կազմում է 1000 դրամ։ Մարզերից ստացված պատվերներն անհրաժեշտ է նախապես հաստատել հեռախոսազանգով։ Հաճախորդների սպասարկման բաժնի մեր հոգատար աշխատակիցը Ձեզ կիրազեկի հավելյալ մանրամասների մասին: Պատվերի հետ կուղարկվի նաև համապատասխան հարկային հաշիվը:
Կայքում ներկայացված ապրանքների գները վերջնական են և ներառում են բոլոր հարկերը:

Վճարման կարգը
www.andacospirits.am կայքում վճարումն իրականացվում է երկու եղանակով` առցանց կամ առձեռն: Առցանց վճարումները կատարվում են ARCA, TellCell-ի օնլայն բանկինգ և Idram վճարային համակարգերի միջոցով: Սպասարկվում են ARCA, Virtual ARCA,Visa և MasterCard ունեցող քարտապանները։ Սպասարկվում են VISA, MasterCard, PayPal, IDram և TELCELL Wallet քարտերի և վճարային համակարգերի միջոցով։ 
Առձեռն վճարումներն իրականացվում են առաքման պահին՝ ՀՀ դրամով։ Ընդունվում են նաև Pos տերմինալի միջոցով։ 
1.    ANDACO SPIRITS -ը իրավունք է վերապահում իրեն շտկել իր կողմից հայտնաբերած ցանկացած վճարման սխալ ANDACO SPIRITS-ի Օգտատերերի Պաշտպանության կանոններում նախատեսված գումարի վերադարձման կամ փոխհատուցման համար՝ օգտագործողի համապատասխան վճարման համակարգ փոխանցելով կամ գանձելով գումարյին միջոցներ։ 
2.    Այն պահին, երբ գնման ենթակա Ապրանքները ընտրվել են և ավելացվել Հաճախորդի Զաբյուղին, Հաճախորդը նախաձեռնում է Պատվերը Ձևակերպելու գործընթացը, որի ժամանակ նա պետք է ընտրի կայքում հասանելի վճարման տարբերակներից մեկը։ 
3.    Եթե ընտրվել է օնլայն վճարման տարբերակ, ապա Հաճախորդը վերահասցեագրվում է արտաքին կայք՝ օնլայն վճարումը կատարելու համար։ Հաճախորդի պատվերը (Գնման Պատվեր) համարվում է ընդունված, երբ օնլայն վճարումը հաջողված է և Հաճախորդի հաշվից գանձվում է գումար համապատասխան գնման դիմաց: Կանխիկ վճարման դեպքում Գնման Պատվերը համարվում է  ընդունված  գնումն ավարտելուն պես:
4.    Վճարման պայմանները վերահսկվում են երրորդ անձ հանդիսացող բանկերի, ինչպես նաև վճարահաշվարկային կազմակերպությունների կողմից, որոնց հետ համագործակցում է ANDACO SPIRITS-ը:
5.    Ընտրելով վճարման տարբերակ՝ Հաճախորդը հաստատում է, որ նա տեղյակ է և համաձայն երրորդ կողմ հանդիսացող բանկերի կամ վճարահաշվարկային կազմակերպությունների կանոնների հետ, և որ Հաճախորդը պարտավորվում է անվերապահորեն հետևել դրանց և սույն Պայմաններին:
6.    Եթե ընտրվել է օնլայն վճարման տարբերակ, ապա Հաճախորդը պետք է վճարի Գնման Պատվերում նշված ամբողջական գումարը, որը հաշվարկվում է պատվերը ձևակերպելու պահին: Ոչ ամբողջական վճարման դեպքում (Անբավարար Վճարում կամ Անբավարար Միջոցներ) Գնման Պատվերը կճանաչվի անվավեր և չի մշակվի համակարգում: Տվյալ դեպքում վճարումը կչեղարկվի և Հաճախորդից չի գանձվի որևէ գումար:

Վերադարձի կարգ
Ոչ պատշաճ որակի ապրանքների վերադարձ և փոխարինում
Յուրաքանչյուր ապրանքի արտաքին որակային համապատասխանությունը անհրաժեշտ է ստուգել առաքման պահին` առաքիչի ներկայությամբ: Այդ իսկ պատճառով, խնդրում ենք Ձեզ ուշադիր ստուգել առաքանին առաքիչի ներկայությամբ, և թերացումների դեպքում վերադարձն իրականացնել տեղում կամ պահանջել տվյալ ապրանքատեսակի փոխարինում նույն կամ նմանատիպ այլ ապրանքատեսակով:
 
Ոչ պատշաճ որակի ապրանքի ձեռքբերման դեպքում, որի համար սահմանված է պիտանիության ժամկետ, ANDACO SPIRITS-ը փոխարինում է պատշաճ որակի ապրանքով կամ սպառողին վերադարձնում է նրա վճարած գումարը, եթե ապրանքի թերությունները հայտնաբերվել են պիտանիության ժամկետի սահմաններում: Սպառողի պահանջները քննարկվում են, եթե նա ներկայացնում է ապրանքային կամ դրամարկղային կտրոն: Եթե ապրանքի փորձաքննությունից պարզվում է, որ թերություններն առաջացել են ապրանքը սպառողին հանձնելուց հետո նրա կողմից օգտագործման, պահման կամ փոխադրման սահմանված կանոնները խախտելու, կամ երրորդ անձանց գործողությունների, կամ անհաղթահարելի ուժի հետևանքով, ապա սպառողը պարտավոր է հատուցել ANDACO SPIRITS-ի փորձաքննության կատարման, ինչպես նաև դրա կատարման հետ կապված ապրանքի պահպանման ու փոխադրման ծախսերը։
 
Պատշաճ որակի ոչ պարենային ապրանքի վերադարձ կամ փոխարինում
Պատշաճ որակի ոչ պարենային ապրանքը փոխարինվում կամ վերադարձվում է, եթե նշված ապրանքը չի օգտագործվել, պահպանված են դրա ապրանքատեսքը, սպառողական հատկանիշները, կապարակնիքները, ապրանքային պիտակները, ինչպես նաև սպառողին տրված վճարման փաստը հավաստող փաստաթուղթը կամ այլ հաշվարկային փաստաթուղթ, և առկա են ապրանքը հենց այդ վաճառողից ձեռք բերելու մասին ապացույցներ։

Վերադարձի քաղաքականություն
Գնված ապրանքի վերադարձը կատարվում է գնման օրից միչև 14 օրվա ընթացքում՝ վճարման անդորրագրով։ Սպառողն իրավունք ունի փոխարինելու կամ վերադարձնելու պատշաճ որակի ապրանքն իրեն հանձնելու օրվանից 14օրվա ընթացքում: Պատշաճ որակի ոչ պարենային ապրանքը վերադարձնելու կամ փոխարինելու նպատակով վաճառողի գտնվելու վայր հասցնելու հետ կապված ծախսերը կատարվում են գնորդի հաշվին:
Փոխհատուցվող գումարը, որպես կանոն, հետ է վերադարձվում պատվերի ձևակերպման ժամանակ օգտագործված վճարման եղանակով՝
•    բանկային քարտի վճարման դեպքում հետ է վերադարձվում նույն բանկային քարտին,
•    բանկային փոխանցման դեպքում հետ է վերադարձվում նույն բանկային հաշվին,
•    Idram համակարգով վճարման դեպքում հետ է վերադարձվում նույն Idram հաշվին,
•    վճարման տերմինալներով կամ կանխիկ եղանակով կատարված վճարումները հետ են վերադարձվում կանխիկ տեսքով։
Եթե դրամային փոխհատուցումը կատարվում է ոչ պատշաճ որակի ապրանքների վերադարձի դեպքում, ապա փոխհատուցվող գումարից լրացուցիչ պահումներ չեն կատարվի։
Ապրանքի վերադարձի վերաբերյալ հավելյալ տեղեկատվության համար կարող եք դիմել հաճախորդների սպասարկման բաժին՝ զանգահարելով +374(44) 370-370 հեռախոսահամարին։

Ընկերությունն ազատվում է պատասխանատվությունից իր ստանձնած պարտավորությունները չկատարելու կամ հետաձգված կատարելու համար, եթե դա պայմանավորված է մեր վերահսկողությունից դուրս գտնվող պատճառներով: 
 
Ընկերությունն իրեն իրավունք է վերապահում ժամանակ առ ժամանակ փոփոխություններ կատարել Կայքի բովանդակության, «Գաղտնիության քաղաքականության» մեջ և սույն «Օգտագործման պայմաններում»: